Institutional
Our services
Foreign trade
Publications
Human Resources
Member Services
Online Transactions
Useful Links ContactÜyelerimiz ve stratejik ortaklarımızın ihtiyaç ve beklentilerini sürekli geri bildirim alma kanallarımızı açık tutarak katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak ve uygulamak. Birlikte başarma değeri oluşturarak üyelerimizin ekonomik gelişimine yaptığımız kurumsal katkıyı memnuniyete çevirmek.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Değerli Üyelerimiz,
Menemen Ticaret Odası olarak görüşlerinizi önemsiyoruz. Bu çerçevede Odamıza sunacağınız, talep, şikayet, öneri vb her konuda yapacağınız görüşler hizmet kalitemizi arttırma açısından bizlere fayda sağlayacaktır. Aşağıda paylaşmış olduğumuz Tablo da görüleceği üzere tarafımıza ulaştırılan geri bildirimlerinizin değerlendirme süreleri ve değerlendirme seviyesi ile ilgili bilgi verilmiştir.
Odamıza gerçekleştireceğiniz geri dönüşlerinizi, Anasayfada yer alan Talep/Öneri linkinden, İletişim sayfasından veya Kurumsal Başlığı altında direk ilgili birimin ilgili kişisine ait olan formları doldurarak iletebilirsiniz.
Bilgilerinize sunulur.
Saygılarımızla,
Menemen Ticaret Odası
Bildirimlerin Tanımlanması ve Sınıflandırılması
Menemen Ticaret Odası’nda geri bildirimler aşağıdaki tabloda görüldüğü şekilde tanımlanır ve önceliklendirilir.
BİLDİRİM TİPİ |
ÖNEM DERECESİ |
GİZLİLİK DERECESİ |
ASGARİ ÇÖZÜM BİLDİRİM SÜRESİ |
DEĞERLENDİRME SEVİYESİ |
Talep (Süreç ile ilgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
Acil 1-5 iş günü
Orta Vade 1-10 iş günü
Uzun Vade 1-60 iş günü |
ACİL ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi 2. Seviye; Genel Sekreter 3. Seviye; Yönetim Kurulu Başkanı
ORTA VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi 2. Seviye; Genel Sekreter 3. Seviye; Yönetim Kurulu 4. Seviye; Oda Meclisi Ara Değerlendirmeler Personel İletişim Toplantıları Meclis Toplantıları Üye Memnuniyeti Ekip Toplantıları
UZUN VADE ÇÖZÜM BEKLEYEN 1. Seviye; Üye Memnuniyeti Ekibi 2. Seviye; Yönetim Kurulu Not: Dahili sistemde çözülemeyen konular üst kurumlara (TOBB, İlgili Bakanlık vb.) iletilir. |
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
Öneri (Süreç ile ilgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
||
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
|||
Şikayet Tüm faaliyetler, Altyapı, Süreç ve İnsan Kaynakları ile İlgili) |
A: Önemli |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
||
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
|||
C: Önemsiz |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi |
|||
Anket ve Araştırma Sonuçları |
B: Normal |
Gizli, Kişiye Özel, Kurum İçi, Kamuya Açık |
Orta Vade 1-10 İş günü |
Üye Memnuniyeti Ekibi Toplantıları Personel Toplantıları Yönetim Kurulu Toplantıları Meclis Toplantıları |
Uzun Vade 1- 60 iş günü |
İnsan Kaynakları
İş İlanları İş Arayanlar İnsan Kaynakları Yönetim Politikası İş Başvurusu Staj Başvurusu