Kurumsal
Hizmetlerimiz
Dış Ticaret
Yayınlar
İnsan Kaynakları
Üye Hizmetleri
Online İşlemler
Faydalı Linkler İletişim
21.06.2023
01/07/2023 TARİHİNDEN İTİBAREN UYGULANACAK ASGARİ ÜCRET VE SİGORTA PRİMİNE ESAS KAZANÇ TUTARLARI:
01/07/2023 ila 31/12/2023 tarihleri arasında uygulanacak yeni asgari ücret ve sigorta primine esas kazanç tutarının ayrıntıları aşağıda açıklanmıştır.
Günlük kazanç alt sınırı: 447,15 TL
Aylık kazanç alt sınırı : 13.414,50 TL
Günlük kazanç üst sınırı: 3.353.63 TL
Aylık kazanç üst sınırı : 100.608,90 TL
Sigorta Primi işçi payı (%14) : 1.878,03 TL
Sigorta Primi işveren payı (20,5): 2.749,97 TL
Sigorta Primi işveren payı (15,5): 2.079,25 TL (%5 indirim hakkı kazanılması halinde)
İşsizlik Sigortası işçi payı (%1): 134,15 TL
İşsizlik Sigortası işveren payı (%2): 268,29 TL
İşverene Maliyeti: 16.432,76 TL
İşverene Maliyeti: 15.762,04 (%5 indirim hakkı kazanılması halinde)
Net Ücret : 11.402,32TL
RAHMİ ÇELİK
ODA MALİ DANIŞMANI
Diğer Duyurular
Tümü12.03.2026
Om1an Emvali Taşıyan Araçlarda ATS (Araç Takip Sistemi) Bilgilerinin Bildirim Zorunluluğu Hakkında
01.07.2024
İthalat Kontrol Sistemi 2 (ICS2) Hk.
10.12.2024
UTT ' DE SÜRE UZATIMI
10.10.2024
YURT İÇİ ASGARİ KURUMLAR VERGİSİ
12.06.2025
DMEXCO 2025 Dijital Pazarlama ve Teknolojileri Fuarı
İnsan Kaynakları
İş İlanları İş Arayanlar İnsan Kaynakları Yönetim Politikası İş Başvurusu Staj Başvurusu